Ons kandidaat raadslid Bennie Seip is namens huurdersvereniging HV-BV De Vogel al jaren bezig met dit dossier en dat komt nu binnenkort eindelijk naar buiten via het programma Zembla. Bewoners van Capelle aan den IJssel die klagen over gezondheidsklachten nadat hun woning is geïsoleerd krijgen eindelijk bijval.
Problemen worden al tijden aangekaart bij de corporatie maar bewoners hebben het gevoel gewoonweg niet serieus genomen te worden. Daar moet verandering in komen ![]()
Wij staan voor de gezondheid en het woongenot van onze Capelse bewoners. Het wordt tijd dat er serieus en beter geluisterd gaat worden!
Kijk de hele aflevering van Zembla op donderdag 26 februari ![]()
Lees het hele artikel op AD.nl GGD wil verbod op ziekmakend isolatieschuim: ‘Mensen per direct hun huis uit’ https://www.ad.nl/…/ggd-wil-verbod-op-ziekmakend…/