Het onderhoud in de Vogelbuurt laat wederom te wensen over. Bewoners zijn het zat en hangen spandoeken op. EVC ging langs bij de huurdersvereniging om met eigen ogen te zien en te ervaren wat er allemaal aan de hand is.
Onderstaand krantenartikel geeft meer inzicht; zo laten we onze bewoners toch niet zitten?